به گزارش ایرنا، ‌آیت الله 'سید محمد موسوی' در خطبه های نماز جمعه آران و بیدگل گفت: پس از شکست فتنه داعش در منطقه با محور پر قدرت ایران دشمنان باز به دنبال فتنه انگیزی جدید در منطقه خاورمیانه هستند.
وی افزود: فتنه انگیزی در افغانستان، لبنان و عراق نقشه ایجاد ایالات متحده و آل سعود است که باید مردم منطقه در این زمینه هوشیار باشند.
امام جمعه آران و بیدگل بیان کرد: پیشنهاد کمک های مالی و بازسازی به برخی کشورهای منطقه در واقع نقشه ای برای حضور و دخالت در امور داخلی آنهاست که از سوی وهابیت پیگیری می شود.
او در ادامه به وقوع زمین لرزه در استان های غربی کشور اشاره و بر لزوم سرعت بخشی کمک رسانی به آسیب دیدگان تاکید کرد.
آیت الله موسوی گفت: تعدادی از مردم عزیز کشور در پی این حادثه دچار آسیب هایی شدند که همگان موظف به کمک هستند تا دست کم بخش کوچکی از دردهای مردم آن منطقه کاسته شود.
وی اضافه کرد: هماهنگی و انسجام برای کمک به آسیب دیدگان در شرایط کنونی بسیار ضروری است که البته دولت و مردم از همان ابتدای وقوع حادثه وارد صحنه شدند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان ماه در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که بر اساس اعلام مسئولان تا کنون (ظهرجمعه) 436 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم در این استان داشته است.
این زمین لرزه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده است.
خبرنگار: حسین منصوری فر ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.