به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، مریم بیدخام در نشست کمیته پیشگیری و مبارزه با مصرف مشروبات الکلی افزود: انتظار می رود دانشگاه علوم پزشکی در زمینه پیشگیری از مصرف مشروبات الکلی ورود پیدا کرده و از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی عواقب وعوارض مصرف مشروبات الکلی برای مردم بویژه جوانان تبیین و تشریح کند.
وی اضافه کرد: باید تبعات و مضرات مصرف مشروبات الکلی برای قشر جوان اطلاع رسانی شود و روحانیون و ائمه جماعات مساجد نیز از نظر شرعی و دینی برای جوانان توضیحات لازم را در این خصوص ارائه کنند.
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با تاکید بر آموزش و همکاری دستگاه های متولی در خصوص پیشگیری از مصروف مشروبات الکی، گفت: نقاط حاشیه نشین و آسیب پذیر در بحث آموزش و پیشگیری از مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی اولویت دارند و در این خصوص باید فعالیت های فرهنگی با محوریت مساجد در این مراکز جمعیتی آغاز شود.
بیدخام با تاکید بر همکاری دستگاه ها در خصوص فرهنگ سازی برای پیشگیری از مصروف مشروبات الکی، گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه ها نقش مهمی در آموزش و پیشگیری از استفاده مشروبات الکلی در بین جوانان جامعه دارند و باید در خصوص این موضوع ورود پیدا کنند و کار را جدی بگیرند.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.