به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، پیام تبریک عبدالمحمد زاهدی به مناسبت هفته تربیت بدنی به شرح زیر است:
ورزش به عنوان یکی از مهم ترین ارکان تامین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و بر همین اساس نه تنها یک هفته بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار می دهد.
در ادامه این پیام آمده است: ورزش را باید محور و زیربنای سالم سازی جامعه و پایدارترین ابزار برای مقابله با بروز انواع انحراف ها و آسیب های اخلاقی و اجتماعی دانست.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید، ورزشکاران و قهرمانان شایسته استان قزوین افتخارات بسیار ارزشمندی را در سطح جهانی و آسیایی کسب کرده اند که برخی از آنها برای نخستین بار، برای ورزش ایران اسلامی رقم خورده است و شاهد این ادعا ورزشکاران و قهرمانان نامدار استان در عرصه های ملی و بین المللی، المپیک و پارالمپیک هستند که از دیار مینودری برای ایران اسلامی مقام کسب کرده اند.
استاندار قزوین در ادامه پیام خود آورده است: ورزش و تربیت بدنی همچنین به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است که در این راستا مقام معظم رهبری فرموده اند « ورزش، اطمینان و اعتماد نفس در انسان ایجاد می‏کند و جوان را به خودش مطمئن و خاطر جمع می‏کند»،بنابراین کودکان و نوجوانان باید در این عرصه گسترده، مهارت های زندگی مانند چگونه ارتباط برقرار کردن، قاطعانه اظهار نظر کردن و تشریک مساعی و همکاری کردن را بیاموزند.
در ادامه این پیام آمده است: نامگذاری 26 مهر تا دوم آبان به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش، فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.
در پایان این پیام آمده است: اینجانب فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به عموم ورزشکاران، قهرمانان، دست اندرکاران و زحمتکشان اداره کل ورزش و جوانان، هیات های ورزشی و جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان استان تبریک عرض نموده و توفیق و سربلندی جامعه ورزشی استان را به عنوان ظرفیت ها و سرمایه های انسانی جوان، مستعد و بالنده از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.
قزوین دارای 50 هیات ورزشی و نزدیک به 60 هزار ورزشکار سازمان یافته (داری کارت بیمه ورزشی) است.
26 مهر تا دوم آبان هفته تربیت بدنی نام گذاری شده است.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.