به گزارش ایرنا،این رقابتها عصر پنجشنبه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تیپ 116 پیاده مکانیزه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با شرکت بیش از 80 نفر از پنج استان کشوربرگزار شد.
در رده تشویقی آرمان طلاییان با اسب مهربان از باشگاه سروش، عرفان بیات با اسب نینا از باشگاه مهرآریا و ابوالفضل اسماعیلی با اسب سایکو از باشگاه رخش رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رده مبتدی کمیل جوادیان با اسب آهو از باشگاه جوادیان از زنجان، علی رحمانی با اسب پرنسس از باشگاه مهرآریا و محمدرضا معروفی با اسب ماکسیموس از باشگاه البرز به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
در رده نونهالان احسان فاخر با اسب توکا از باشگاه مهرآریا، آرین ملک محمدی با اسب دونگی از باشگاه رایمون بویین زهرا و امیر عباس کاوه با اسب آتسز از باشگاه سروش مقام های اول تا سوم را از آن خود ساختند.
در رده نوجوانان محمد حسین ژاله با اسب دنیرا از باشگاه ژاله، سارا عقیلی با اسب آیناز از باشگاه البرز و پوریا غفار اوقلو با اسب کانسیل از باشگاه اسواران زنجان رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.
در رده بزرگسالان امیر زاهدی با اسب ماکارل از باشگاه جوادیان زنجان به مقام اول، حسین احمدی با اسب فیداس از باشگاه مهرآریا به مقام دوم و مهدی حمزه ای با اسب بای مولگا از باشگاه ایثار همدان به مقام سوم دست یافتند.
6101*6012خبرنگار:هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.