به گزارش ایرنا، عباس علائی مقدم روز شنبه در آیین تکریم مدیرکل سابق و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان استان که با حضور امیررضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد،افزود: ما برای جوانان نقش بسیار زیاد و مهمی را در عرصه های مختلف قائل هستیم و به همین دلیل ساعاتی را برای حضور در معاونت جوانان به صورت روزانه قرار خواهیم داد.
این مسئول یادآور شد: هم اکنون در بین رده های سنی مختلف، 24 درصد جمعیت ورزشکاران استان را جوانان تشکیل می دهند.
وی همچنین گفت: احداث و تکمیل خانه جوانان را نیز به صورت جدی در استان پیگیری خواهیم کرد.
علائی مقدم ادامه داد: در حوزه ورزش بانوان قدم های بسیار خوبی در استان برداشته شده است ولی کافی نیست و باید با فراهم سازی زیرساخت ها حضور این قشر را در عرصه های ورزشی پررنگ تر کنیم.
این مسئول ورزشی ضمن قدردانی از همکاری فرمانداران، بخشداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا در توسعه ورزش همگانی،گفت: امیدواریم با هم افزایی و همکاری همه دستگاه ها در گسترش ورزش در بعد همگانی گام های موثرتری برداریم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: در برنامه کاری خود استفاده از جامعه تحصیل کرده و پیشکسوتان ورزشی را در دستور کار قرار داده ایم تا نتایج بهتری را هم در مدیریت ورزش استان و هم در ابعاد قهرمانی و همگانی به دست آوریم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین مشکلات قهرمانان را در حوزه قهرمانی به شکل جدی تر پیگیری خواهیم کرد تا نمایندگان خوبی را در رقابت ها و میادین جهانی پیش رو داشته باشیم.

**باید مسئولیت ها به جوانان سپرده شود
مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قزوین نیز در ادامه گفت: در واگذاری سمت ها به جوانان خود باید اعتماد کنیم و مسئولیت ها را به آنان بسپاریم.
محمد مشهدی آقایی افزود: افتخار می کنم که 2 تن از معاونان من به مدیریت ادارات کل ورزش و جوانان در استان های کهکلویه و بویراحمد و قزوین رسیدند و باید اذعان کرد در واقع به جوانان در واگذاری این سمت ها اعتماد شد.
مدیرکل سابق ورزش و جوانان قزوین ادامه داد: امروزه که در حال تودیع از این سمت هستم افتخار می کنم که سال گذشته در تیپ استان های خود مقام اول کشور را به دست آوردیم و در میان استان های کشور به مقام پنجم رسیدیم.
وی همچنین افزود: امروز افتخار می کنیم که در رشته سنگنوردی و کاراته ورزشکاران استان از گزینه های احتمالی کسب مدال المپیک هستند.
مشهدی آقایی در پایان خاطر نشان کرد: کسب 16 مدال جهانی و 46 مدال آسیایی در سال گذشته در کنار بهره برداری از پروژه ها و طرح های مختلف از جمله افتخارات دیگر ورزش استان بوده است که باید تداوم یابد.
در پایان این برنامه، برخی هیات های ورزشی استان با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان قدردانی کردند.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.