به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا رضایی روز پنجشنبه در دیدار با رئیس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین افزود: معاونت اجتماعی ناجا در حوزه های مختلف از جمله اطلاع رسانی،رصد فضای مجازی، عملیات روانی،مشارکت،آموزش همگانی،مطالعات اجتماعی، مشاوره و مستندهای امور هنری فعالیت دارد.
وی اضافه کرد: در سال گذشته و امسال نیز با وجود کمبود امکانات و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری این معاونت توانست به ترتیب رتبه های دوم و نخست را در حوزه اطلاع رسانی به خود اختصاص دهد.
این مسئول انتظامی، تلاش در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را یکی از اولویت های ناجا در عرصه اطلاع رسانی برشمرد و اضافه کرد: برای انجام این مساله و براساس آمارهای موجود، معاونت اجتماعی ناجا نیاز سنجی های خود را در بخش های مختلف از جمله مردم،مدارس،بازار،اصناف،دانشگاه ها و مراکز فرهنگی به منظور ارائه برنامه های خود به عمل می آورد.
در ادامه این دیدار، رئیس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین نیز گفت: با توجه به گسترش روز افزون اخبار در فضاهای مجازی،سرعت،دقت و صحت خبر که رویکرد اصلی ایرنا نیز بر این پایه برنامه ریزی شده، از سوی این نهاد خبری بسیار حائز اهمیت می باشد.
علی حیدر شاه حسینی ادامه داد: امروزه در عصر ارتباطات اگر خبری به موقع و صحیح ارسال نشود، شایعات پیرامونی آن می تواند لطمه های جبران ناپذیری را در محیط های پیرامونی جامعه ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه امروز بسیاری افراد با ایجاد فضاهای مجازی اقدام به نشر هر نوع خبری را برای جذب مخاطب بیشتر به عمل می آوردند، یادآور شد: با تمام این وجود، مخاطبان آگاه همچنان برای کسب خبر به مراکز رسمی و معتبر خبری مراجعه می کنند.
شاه حسینی افزود: پلیس در خصوص اخبار خود، به خصوص در بخش حوادث می تواند با ارائه خبر اولیه و اینکه دلایل اولیه آن در دستور کار آنها قرار دارد، آرامش محیطی مناسبی را در جامعه برقرار سازد.
در پایان این دیدار، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی قزوین بر گسترش همکاری ها با یکدیگر در حوزه اطلاع رسانی تاکید کردند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.