در ابتدای این مطلب آماده است، سالهاست که داریم در رسانه ها و نشست های مختلف می گوییم استان افسرده است و برای حل این معضل باید کاری کرد.
مسئولانی که این زنگ خطر به گوششان می رسد دو دسته اند، دسته اول مسئولان اجرایی هستند که اغلب زنگ خطر را می شنوند اما قدرت واقعی برای اقدامی پیشگیرانه ندارند و دسته دوم مسئولان دیگر که قدرت و نفوذ چنین اقدامی را دارند، اما به دلایلی صدای زنگ خطر را نمی شنوند یا اطرافیان پر سرو صدایشان نمی خواهند که آنان چنین صدای وحشتناکی را بشنوند.
گهگاهی هم که صدایی به گوششان می رسد، همان اطرافیان جلوی هرگونه اقدام و همفکری و همراهی با مسوولان اجرایی را می گیرند تا واکنش مسئولان مربوطه به توپ و تشری یا متهم و محکوم کردن غیابی مدیران اجرایی بی قدرت تقلیل یابد و گاهی نیز آتش بار حملات را به سوی روزنامه نگاران و پژوهشگران نشانه می گیرند و آیینه شدن این افراد و نشان دادن مشکلات و معضلات واقعی جامعه را به انگ سیاه نمایی و انگ زیر سوال بردن می نوازند تا کسی حتی جرات سخن گفتن از اوضاع جامعه را نداشته باشند.
همچنین هفته نامه تابان در این شماره گفت و گویی نیز با عبدالمحمد زاهدی استاندار جدید قزوین داشته که به نقل از وی نوشته است مدیران ضمن قبول دولت باید امتحان خود را پس داده باشند.
در این هفته نامه به نقل از قدرت الله علیخانی نماینده قزوین در ادوار مجلس آمده است استاندار جدید قزوین از استانداران باسابقه ، موفق و توانمند است و در بخش دیگری از این نشریه آمده است، حجت الاسلام مسیح مهاجری در آستانه ایام محرم گفته دروغ هایی که برخی مداحان به خورد خلق الله می دهند از مصیبت کربلا بزرگ تر است.
نگاهی به عملکرد جمعیت هلال احمر استان قزوین در دولت تدبیر و امید، انتقادات تند امام جمعه قزوین از برجام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قزوین و نقدی بر فیلم بیست و یک روز بعد با تیتر قطار کودکی روی ریل سینما از دیگر مطالب هفته نامه تابان در شماره جدید خود است.
هفته نامه تابان به مدیر مسئولی محمد علیخانی با مشی سیاسی اصلاح طلبی روز های یکشنبه هر هفته در دکه های مطبوعاتی قزوین توزیع می شود.
استان قزوین دارای 101رسانه اعم از خبرگزاری، پایگاه خبری، روزنامه، هفته نامه و ماهنامه است.
7388*3013
خبرنگار:پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.