به گزارش روز یکشنبه ایرنا، علی اصغر کشاورز حسین آبادی در حاشیه اعزام این دانش آموزان، اجرای اردوهای مختلف را یکی از برنامه های شاخص فرهنگی کمیته امداد دانست و افزود: توجه به مسائل فرهنگی دغدغه ای است که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب در قالب های مختلف مورد اشاره و تاکید قرار گرفته و ریاست کمیته امداد نیز بر توجه هرچه بیشتر به آن تاکید دارند.
وی اظهار کرد: اگر به اقدام امام خمینی (ره) در تاسیس کمیته امداد و نوع سفارش های ایشان توجه کنیم،درمی یابیم اساس کار امداد فرهنگی است چرا که تا زمانی که فرهنگ ها اصلاح نشود، اصلاح سایر مسائل ممکن نبوده و یا ارتقای فرهنگی به طور مناسب حاصل نمی شود.
کشاورزریال توجه به مسائل فرهنگی را اصلی اساسی در رشد و ارتقای خانواده های مددجو دانست و افزود: امروز تلاش کمیته امداد بر این سمت و سو قرار گرفته است تا محرومیت را به طور واقعی در خانواده های تحت حمایت کاهش دهدریال از این رو سعی می شود تا برنامه های مناسب برای ارتقای سطح فرهنگی خانواده های مددجو اجرا شود تا خانواده ای که به واسطه برخی مسائل با تنگناهای مالی مواجه شده، فقر اقتصادی اش زمینه فقر فرهنگی نشود.
وی به اقدام های فرهنگی کمیته امداد استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته در مجموع 6 هزار و 622 نفر به اردوهای مختلف اعزام شدند که این اردوها شامل مشهد مقدس،قم، جمکران، حرم مطهر امام (ره)، عتبات عالیات و شیراز بوده است.
کشاورز با اشاره به برنامه های مختلف کمیته امداد در حوزه فرهنگی اعلام کرد: سال گذشته 477 نفر از مددجویان به کربلا اعزام شدند و امروز نیز نخستین کاروان مددجویان قزوینی تحت حمایت کمیته امداد عازم سفر عتبات عالیات شدند.
چهار هزار نفر دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان قزوین قرار دارد.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.