به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز شنبه در این مراسم که در سالن عدالت دادگستری کل استان قزوین برگزار شد با تقدیر از خدمات تمام کارکنان دستگاه قضا در تامین امنیت و ارائه خدمات شایسته به مردم،افزود: دستگاه قضائی استان درک دقیقی از چگونگی اداره استان و هماهنگی با دستگاه های مختلف داشته و در عرصه های مختلف چه در شورای تامین و چه سایر موارد پشتیبانی کاملی از دستگاه ها از جمله دستگاه قضا دارد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: لازمه حکومت موفق در درجه اول هماهنگی و همدلی مجموعه های آن حاکمیت است که خوشبختانه در قزوین به خوبی این موضوع محقق شده است.
همتی ادامه داد: دستگاه قضائی از دستگاه های پرمنفعت برای نظام و کشور است و استانداری و سایر دستگاه های دولتی همواره در تصمیم گیری های خود از نظرات راهگشای این دستگاه مهم حاکمیتی بهره مند می شود.
وی ادامه داد: در همین انتخابات اخیر که بسیار پرهیجان و از حساسیت برخوردار بود ما به طور کامل شاهد حمایت و پشتیبانی مسئولان قضائی استان چه در زمان سخنرانی های انتخاباتی در دانشگاه ها و سالن های مختلف شهر و چه در زمان برگزاری انتخابات بودیم.
استاندار قزوین با بیان اینکه در تمام این موضوعات موفقیت ما ناشی از نقش ممتاز دستگاه قضائی بوده است، گفت: بخش عظیمی از خدمات را دستگاه قضائی به مردم ارائه می دهد و ارزیابی های ما از خدمات و پاسخگویی این دستگاه و تمام دستگاه های خدماتی آن مثبت بوده است.
رئیس کل دادگستری استان قزوین نیز در ادامه این مراسم از نیروی انسانی به عنوان مهم ترین سرمایه دستگاه قضائی یاد کرد و گفت: تمام تلاش این دستگاه بزرگ با بهره گیری از توان نیروی انسانی خود برای رسیدگی مطلوب به امور قضائی مردم و سرعت عمل در ارائه خدمات است.
جمال انصاری با اشاره به انتظار بالای مردم از این دستگاه، افزود: باید با حرکت در مسیر روزآمدی و به روز رسانی فناوری های خود به مردم خدمات سریع تر و با کیفیت تری ارائه دهیم.
در پایان این مراسم از پنج تن از کارکنان نمونه دستگاه های قضائی نیروی های مسلح ،زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی، پزشکی قانونی، بازرسی کل و دادسرای روحانیت استان و همچنین هشت تن از قضات و 25تن از کارکنان نمونه دادگستری های استان قزوین تقدیر و تجلیل شد.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.