به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، علی پرزحمت در نشست توسعه صادرات غیرنفتی استان که با حضور فریدون همتی استاندار قزوین و سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: اتحادیه صادراتی متشکل از اعضای مختلف در یک حوزه تخصصی فعالیت کرده و دارای شخصیت حقوقی و مستقل هستند.
وی ادامه داد: اتحادیه های صادراتی مهم ترین حلقه رابط بین تولیدکنندگان،دولت و مصرف کنندگان داخلی و خارجی هستند و در همه جای دنیا به عنوان بازوان توانمند تولیدکنندگان و صادرکنندگان محسوب می شوند.
پرزحمت اضافه کرد: این تشکل ها به میزان توانمندی و توانایی خود در عرصه صدور کالا، قدرت چانه زنی،تعیین قیمت در بازارهای بین المللی می توانند منافع و قدرت اقتصادی اعضای خود را تقویت کنند و با جمع آوری اطلاعات لازم و به هنگام، قدرت تصمیم گیری های مدیریتی را برای تولید کنندگان و صادرکنندگان افزایش دهند.
وی در پایان افزود: به زودی مجمع انتخاباتی هیات مدیره و انتخابات این اتحادیه 18 تیرماه در روز ملی صنعت و معدن برگزار می شود تا هرچه سریع تر در راستای پیشبرد اهداف اقتصادی و صادراتی استان موفق عمل کنیم.
در ادامه این نشست نیز یکی از صادرکنندگان نمونه استان قزوین گفت: قزوین در بخش صادرات با وجود تجار و بازرگانان با سابقه ظرفیت بسیار ارزشمندی دارد که با ساماندهی و حمایت لازم می تواند چشم انداز ترسیم شده در افزایش صادرات را محقق کند.
مهدی عبدیان در پایان افزود: خوشبختانه با حمایت و تاکید استاندار قزوین در یک سال اخیر شاهد تعامل و همکاری بسیار خوب دستگاه های اجرایی در همراهی با تولیدکنندگان و صادرکنندگان هستیم که در این زمینه مساعدت و تعامل ادارات امور مالیاتی و گمرک ستودنی بوده است.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.