اکبر اسکندر نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رای گیری الکترونیکی آرا در این انتخابات از ساعت 10 صبح امروز (چهارشنبه) آغاز شده است و تا ساعت 16امروز ادامه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: فعالان رسانه ای که پیش از این به عضویت خانه مطبوعات درآمده اند می توانند نامزد های مورد نظر خود را از میان کاندیداها انتخاب کنند.
اسکندر نژاد اضافه کرد: در انتخابات هیات مدیره جدید خانه مطبوعات استان قزوین که امسال برای ششمین دوره برگزار می شود 25 نفر داوطلب شده اند و در مجموع 111 نفر نیز به عنوان عضو مجمع حق رای دادن دارند.
این مسئول تصریح کرد: در این انتخابات در مجموع هفت نفر به عنوان اعضای هیات مدیره و 2 نفر نیز به عنوان بازرس برای مدت 2 سال با رای مستقیم اعضای مجمع انتخاب خواهند شد.
وی ادامه داد: براساس اساسنامه خانه مطبوعات 2 نفر مدیر مسئول، سه خبرنگار و یک سرپرست سایت های خبری یا خبرگزاری ها و یک سرپرست روزنامه های کشوری می توانند در هیات مدیره خانه مطبوعات حضور داشته باشند.
اسکندر نژاد تاکید کرد: در انتخابات امسال با توجه به حد نصاب نرسیدن شمار نامزدها در رسته خبرگزاری ها، این بخش منتفی شده و فردی که بیشترین رای را پس از گزینه های تعیین شده برای جایگاه های یاد شده به خود اختصاص دهد، به عنوان نفر هفتم هیات مدیره خانه مطبوعات جایگزین خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان گفت: امیدواریم نخستین تجربه برگزاری انتخابات الکترونیکی با موفقیت انجام شود و فعالان رسانه ای قزوین از نتایج آن خرسند باشند.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.