به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز چهارشنبه در دیدار با حجت ‌الاسلام و المسلمین سعید شاه‌آبادی رئیس موسسه غدیر شناسی افزود: در مساله آسیب شناسی مسائل اجتماعی این موسسه به خوبی وارد عمل شده است و با آغاز کار از دانشگاه ها بر اهمیت این موضوع صحه گذاشته است.
وی اضافه کرد: باید با موضوع ها و بدعت های فکری با روش های نوین و اندیشه عمیق برخورد کرد و با پرهیز از روش های کلیشه ای و تکراری که از اشکالات اساسی این نوع کارها هستند به موفقیت دست یافت.
همتی به دوران قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره کرد و گفت: در آن دوران مترصد هر فرصت برای انجام کاری در این زمینه بودیم و امروزه به یمن نظام مقدس جمهوری اسلامی این شرایط برای انجام این گونه کارها در راستای حل آسیب های فرهنگی و اجتماعی فراهم شده است.
استاندار قزوین خاطر نشان کرد: مسائل و آسیب های فکری و فرهنگی با روش دستوری و آمرانه قابل حل نیستند و باید با برخورد نرم و فرهنگ سازی برای تاثیرگذاری،حل موضوع و ماندگاری آن اقدام کرد.
وی با تاکید بر معرفی آموزه های اسلامی به صورت عمقی و کارشناسی شده به نسل جوان،در پایان افزود: تنها راه مقابله با تهاجم های فرهنگی و اندیشه های خرافی که در فضای مجازی و شبکه های معاند منتشر می شود، بهره گیری از اندیشه سالم و پرورش یافته مکتب اسلامی-الهی است که باید کارشناسان با نهایت دقت و بررسی در این زمینه وارد عمل شوند.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.