به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی روز چهارشنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب، در تالار امام جواد(ع) استانداری قم اظهار داشت: اقدام شرکت آب و فاضلاب قم در خصوص اجرای طرح حامیان آب اثرگذاری خوبی در ارتقاء فرهنگ مردم دارد، از این رو باید مدیریت مصرف آب به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.
وی افزود: آب به صورت بی رویه در حال مصرف است که لازم است آموزش هایی به مردم در خصوص مدیریت مصرف آب ارائه شود تا بتوان منابع آبی را مدیریت کرد.
وی با بیان این که باید از تجربه های گذشته و فرصت ها استفاده کرد گفت: مصرف بی رویه آب یک تهدید است که باید با بررسی دقیق و مدیریت درست تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.
استاندار قم ادامه داد: حفظ منابع آبی از مولفه های اقتصاد مقاومتی است که در همه اجزای زندگی ما اثرگذار است.
وی با اشاره به نصب کنتور بر روی چاه های آب کشاورزی گفت: نصب این کنتورها نیازمند مشارکت و هماهنگی بین دستگا هاست و این تنها وظیفه یک سازمان نیست بلکه همه باید در این حوزه ورود پیدا کنند.
وی همچنین به مطالعه کارشناسی در شبکه فاضلاب اشاره کرد و افزود: باید با کار مطالعاتی در مکان هایی که نیاز به ادامه توسعه شبکه فاضلاب است این طرح اجرایی شود و در این حوزه کار کارشناسی صورت بگیرد.
وی همچنین با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: این انتخابات با مشارکت حداکثری مردم برگزار شد و حضور مردم نسبت به دوره های قبل افزایش داشت.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری با مشارکت 73 درصدی مردم برگزار شد.
/8138/ 1175 خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.