به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز سه شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات ورزش استان قزوین افزود: قزوین ظرفیت ها و توانمندی های زیادی در خصوص ورزش قهرمانی دارد و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوان از 2 تیم سپهر الکتریک حاضر در لیگ برتر والیبال و کاسپین حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به عنوان نمایندگان استان با برنامه ریزی دقیق و منظم حمایت کنیم.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت مدیریت تیم فوتبال کاسپین که تاکنون با مدیریت شهرداری های استان اداره می شده است نیز گفت: با بررسی جوانب لازم مقرر شد در مذاکره با شهرداری و شورای شهر فعلی و جدید قزوین این تیم را به شهرداری قزوین واگذار کنیم تا در ساماندهی این تیم به شکل مطلوب تر و شایسته تری وارد عمل شویم.
استاندار قزوین ادامه داد: امیدواریم از محل یک درصد بودجه دستگاه ها به ورزش نیز بتوانیم کمک هایی را به این 2 تیم داشته باشیم.
وی افزود:امیدواریم با تشکیل کمیته پشتیبانی و ساماندهی بتوانیم کمک های نقدی و غیرنقدی از تیم سپهرالکتریک و کاسپین را ساماندهی کرده و با شناسائی ظرفیت ها با اقتدار در سطح رقابت های ملی و فراملی ظهور کنیم.
استاندار قزوین همچنین بر حمایت از قهرمانان ورزشی در رشته های مختلف تاکید کرد و افزود: در سال گذشته نزدیک به 85 نشان فراملی توسط ورزشکاران استان به دست آمد که نشانگر ظرفیت و توانمندی خوب استان در این زمینه بوده است بنابراین باید با کارشناسی و برنامه ریزی دقیق به فکر شناسائی و پشتیبانی این استعدادها باشیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از سیاست های ما در بخش اوقات فراغت جوانان تقویت ورزش است تا به شکل مناسب این بخش را مدیریت کرده و فضای با طراوتی برای ورزشکاران و علاقه مندان ایجاد کنیم.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.