به گزارش ایرنا، صادق نجفی روز یکشنبه در بازدید از طرح های عمرانی شهرداری منطقه 5 تبریز با بیان اینکه این طرح به وسعت 4 هزار و 500 متر مربع اجرا می شود، افزود: در آستانه تعطیلات تابستانی زمین فوتبال کرکج با پایان ‌یافتن مراحل نصب چمن مصنوعی به زودی به بهره‌برداری می‌شود.
وی اظهار کرد: بخش عمده‌ای از طرح های عمرانی شهرداری تبریز به خصوص در زمینه تقویت زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی، معطوف مناطق کم‌برخوردار شده که نقش موثری در توسعه متوزان و بهره‌مندی جوانان و نوجوانان از برنامه‌های ورزشی و فرهنگی شهر ایفا می کند.
شهردار تبریز یادآوری کرد: در چهار سال اخیر علاوه بر خدمات محله ای گسترده، هدایت آب های سطحی، جدول کاری و آسفالت ریزی، یک رشته مسیر گشایی با 100 میلیارد ریال اعتبار در کرکج انجام شده است.
نجفی با اشاره به این ‌که محله قدیمی کرکج سرشار از استعدادهای ارزشمند ورزشی است، ادامه داد: این زمین ورزشی در تابستان امسال در خدمت جوانان این محله خواهد شد.
شهردار منطقه 5 تبریز نیز در این آئین گفت: زمین فوتبال کرکج پنجمین طرح ورزشی است که در سطح این حوزه احداث می شود.
یعقوب هوشیار افزود: پیش از این زمین فوتبال با چمن مصنوعی در باغمیشه و ولی امر، ورزشگاه 5 هزار نفری مرزداران و سالن های چند منظوره مرزداران و بارنج به بهره برداری رسیده است.
کلان شهر تبریز با یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارای 12 منطقه شهرداری است.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.