آیت الله علی اسلامی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور مردم در انتخابات همچنین باعث تقویت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.
وی با بیان اینکه تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نا امید کردن بیشتر دشمنان این نظام پیام اصلی انتخابات است، خاطر نشان کرد: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است.
آیت الله اسلامی تصریح کرد: مردم در کنار انتخابات ریاست جمهوری باید انتخابات شوراهای شهر و روستا را نیز جدی بگیرند و به کسی رای بدهند که دیانت، امانتداری و صداقت جزو خصوصیات اصلی او بوده و بتواند برای کشور و اسلام مفید باشد.
وی با اشاره به اهمیت حضور ملت در صحنه انتخابات،گفت: امروز ملت با حضور پرشور خود حماسه دیگری می آفرینند چرا که همیشه با هوشمندی و بصیرت به میدان آمده اند.
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، حضور در انتخابات را یک تکلیف و وظیفه ملی عنوان کرد و در پایان گفت: حضور مردم امنیت کشور را تامین کرده و امیدواریم فرد اصلح برای اداره کشور انتخاب شود.
رای گیری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز جمعه آغاز شده است.
برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین یک هزار و 108 شعبه اخذ به همراه 26 هزار نفر عامل اجرایی در نظر گرفته شده است.
888 هزار و 278 نفر بالای 18 سال در سال جاری واجد شرایط رای دهی در استان قزوین هستند که این رقم معادل 74 درصد جمعیت استان قزوین است.
7390*3013
خبرنگار: گیتی سیمیاری*انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.