ماریا موسوی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تاکنون هیچ تخلفی مشاهده نشده است، افزود: تا این لحظه ١٦٨ هزار و ١٠٦ نفر در استان آرای خود را به صندوق انداخته اند و ان شاالله شاهد حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات خواهیم شد
وی رعایت نظم وانضباط را در انتخابات ضروری خواند و گفت: همه واجدین شرایط با ارایه شناسنامه می توانند رای خود به صندوق بیندازند و ارایه کارت ملی الزامی نیست اما لازم است رای دهندگان شماره کد ملی را حفظ باشند.
موسوی از شهروندان خواست آرای خود را در برگه ها و تعرفه های مجزای ریاست جمهوری و شوراها مجزا بنویسند تا اشتباهی پیش نیاید.
موسوی رعایت حال روشندلان و معلولان را در پای صندوق ضروری دانست و گفت:افرادی که روشندل ویا معلول هستند یک نفر از افراد مورد وثوق همراه آنها باشد.
وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات فرمانداری ها را در جریان بگذارند.
بگفته مسئولان ستاد انتخابات استان اردبیل در مجموع یک هزار و 595 شعبه اخذ رای در استان تعیین شده که یک هزار و 79 شعبه روستایی و 516 شعبه آن شهری هستند.
مجموع تعداد واجدان شرایط رای در استان اردبیل 950 هزار نفر می باشند که از این تعداد 38 هزار و 880 نفر از آنها رای اولی هستند.
در این انتخابات یک هزار و 292 صندوق ثابت و 303 صندوق سیار برای اخذ رای مردم در نقاط مختلف استان اردبیل مستقر شده است و بیش از 30 هزار نفر عوامل اجرایی وظیفه رای گیری در شعیه ها را برعهده دارند.
در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان اردبیل 6 هزار و 609 نامزد به رقابت می پردازند که از این تعداد 140 نفر در شهرها و سه هزار و 273 نفر در روستاها بعنوان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب خواهند شد.
خبرنگار:یعقوب شادل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
٧١١٠/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.