به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی روز یکشنبه در گردهمایی معاونان سیاسی و مدیران کل سیاسی انتخابات استانداری و فرمانداران و بخشداران استان های قزوین،گیلان،زنجان و مرکزی که در استانداری قزوین برگزار شد،افزود: باید فرصت برابر برای همه کاندیداها،احزاب و گروه ها فراهم شود و در این راه ظرف چهار سال گذشته همه کارها برای ایجاد فضای مناسب به منظور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به انجام رسیده است.
وی به نزدیک شدن زمان انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و یادآور شد: با اوج گرفتن تبلیغات نامزدها باید از هر نوع بداخلاقی های سیاسی، برهم زدن نشست ها و فراقانونی عمل کردن برخی از جریان های خاص جلوگیری کرده و به مردم در جهت برگزاری یک انتخابات حماسی و پرشور اطمینان دهیم.
شاهرخی اضافه کرد: از هر تریبونی حق طرفداری از شخص و یا گروه خاصی را نداریم و در این راه باید جلوی متخلفان گرفته شود و به مسئولان اجرایی انتخابات نیز توصیه می شود فعالیت های خود را در طول زمان برگزاری انتخابات مستندسازی کنند.
به گفته وی،نیروهای نظامی و انتظامی به هیچ عنوان حق مداخله در امر انتخابات را نداشته و در صورت مشاهده باید متخلفان را به دادسرای انتظامی معرفی کرد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه فرمانداران در استان قزوین مقتدرانه از مواضع دولت دفاع می کنند و در انتخابات پیش رو نیز پیش بینی حضور 80 درصد مردم استان را می کنیم.
شاهرخی در ادامه به اصل بی طرفی در انتخابات توسط مجریان اشاره کرد و یادآور شد: باید از طرفداری برخی دستگاه ها و نهادها جلوگیری شود و خود نیز مراقب باشیم تا مجریان انتخابات دخالتی در کارها نداشته باشند.
این مسئول همچنین تاکید کرد: همه مسئولان باید برای حضور حداکثری و باشکوه مردم در پای صندوق های رای تلاش کنند چرا که مشارکت گسترده مردم باعث تقویت نظام و انقلاب می شود.
شاهرخی در پایان افزود: امیدواریم انتخابات پیش رو موجب اقتدار،افتخار،وحدت و تقویت منافع ملی کشور باشد و با حضور حداکثری مردم برگ زرین دیگر بر تاریخ انقلاب اسلامی ما حک شود.
گردهمایی معاونان سیاسی، مدیران کل سیاسی، فرمانداران و بخشداران استان های قزوین، گیلان، زنجان و مرکزی که در استانداری قزوین در حال برگزاری است.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.