آیت الله مرتضی مقتدایی روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: ملت ایران بدانند که حضور در صحنه انتخابات و رای دادن، یک تکلیف و وظیفه شرعی است و به فرموده امام راحل از اوجب واجبات است.
وی ادامه داد: باید خداوند متعال را از بابت نعمت بزرگ جمهوری اسلامی که یک نظام الهی و اسلامی است و بعد از زمان حکومت رسول خدا (ص) و از زمان حکومت حضرت علی(ع) نظیر و سابقه نداشته را شاکر باشیم و برای حفظ و اقتدار آن تلاش کنیم.
آیت الله مقتدایی یادآورشد: امام راحل با رهبریهای حکیمانه و مخلصانه خود، و با حمایت و پشتیبانی ملت غیور و شجاع، این نظام الهی را بنا نهادند و نظام 2500 ساله ستم شاهی سقوط کرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ایشان می فرمودند' حفظ این نظام از اوجب واجبات است' و اقتدار این نظام و حفظ آن در مقابل نقشه های شوم دشمنان اسلام که با تمام توان دنبال تخریب و از بین بردن آن هستند متوقف بر حضور ملت و حمایت همه جانبه آنها از آن است.
آیت الله مقتدایی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب که سکاندار این نظام هستند نیز با رهبریهای حکیمانه خود، تاکنون این نظام را با این همه جنگ و خونریزی در منطقه، با امنیت و آرامش نگه داشته اند.
وی ادامه داد: معظم له همیشه تاکید بر حضور همه جانبه همه اقشار مردم دارند و ایشان به خوبی تشخیص می دهند که نظام هدف دشمنان و بدخواهان قرار گرفته و قصد دارند با ایجاد اختلاف و تخریب، آن را ساقط کنند.
آیت الله مقتدایی گفت: نظر مقام معظم رهبری این است که تنها راه مبارزه با این دشمنان قسم خورده، حضور ملت پای صندوق های رای است و این حضور مشت محکمی به دهان یاوه گویان و دفاع جانانه و قاطع در مقابل اراده فاسد دشمنان برای تخریب نظام است.
وی ادامه داد: امید است ملت مومن، مسلمان، انقلابی و ولایی ایران، در روز 29 اردیبهشت، پای صندوق های رای حاضر شوند و فرد اصلحی که از بین این کاندیدا تشخیص داده اند را انتخاب کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.