به گزارش ایرنا، علیرضا غیور عصر روز سه شنبه در جلسه توجیهی کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در دانشگاه پیام نور اردستان افزود: همه تلاش دست اندرکاران و ستاد انتخابات شهرستان برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با حضور حداکثری مردم و بدور از تشنج و تنش خواهد بود.
وی با بیان این که رهبر فرزانه انقلاب تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات دارند تصریح کرد: هدف مشترک دست اندرکاران و کاندیداها زمینه سازی حضور سالم و حداکثری مردم در پای صندوق های رای و عمل به تکلیف شرعی و ملی است.
فرماندار حوزه انتخابی اردستان افزود: کاندیداها مراقب باشند فضای رقابتی انتخابات را به فضای تقابل تبدیل نکرده و ارزش های نظام و انقلاب را زیر پا نگذارند.
غیور با اشاره به شعور بالای رای دهندگان خاطرنشان کرد: کاندیداها با ارائه برنامه و داشتن تفکر وارد عرصه تبلیغات شده و بدانند مردم به برنامه، هدف و رفع مشکل ها رای می دهند لذا از تخریب و فریب دیگران پرهیز کنند.
وی با بیان این که تلاش همه مدیران و مسئولان و اعضای شورای تامین شهرستان حفظ آرامش فضای انتخابات است خاطرنشان کرد: تمام تحرک ها و مسئله های انتخاباتی توسط مسئولان امنیتی و انتظامی رصد شده با موارد خلاف برخورد قانونی صورت می گیرد.
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان افزود: کاندیداها اجازه ندهند فضای سالم و آرامش موجود جامعه مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار گیرد.
غیور گفت: با توجه به فراهم بودن زمینه استفاده از فضای مجازی رعایت ضابطه ها ومقررات تبلیغات انتخاباتی در این فضا نیز الزامی خواهد بود.
در این جلسه رئیس دادگاه بخش زواره و فرمانده انتظامی شهرستان اردستان پیرامون قوانین و مقررات انتظامی ،امنیتی و قضائی مربوط به تبلیغات انتخابات به تفصیل سخن گفتند.
شهرستان اردستان دارای 92 شعبه اخذ رای شامل 63 شعبه ثابت و 29 شعبه سیار و 490 نفر کاندیدا در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.