به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز شنبه در جریان پنجمین سفر خود به شهرستان آوج در این دیدار افزود: وجود مناظر طبیعی بکر و زیبا و چشمه های فراوان آبگرم می تواند این شهرستان را به مرکز تجمع گردشگران تبدیل کند.
وی با اشاره به حمایت های دولت تدبیر و امید از سرمایه گذاران بخش گردشگری، گفت: در همین راستا امروز شاهد حضور فعالان بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت های گردشگری از جمله هتل و مراکز تفریحی و آب درمانی در شهرستان آوج و شهر آبگرم هستیم.
این مسئول ادامه داد: در نتیجه این اقدام ها و سرمایه گذاری های صورت گرفته، تا چندسال آینده مشکل بیکاری جوانان در شهرستان آوج تا حد زیادی مرتفع خواهد شد.
استاندار قزوین در ادامه این دیدار گفت: با جهت گیری های خوب دولت یازدهم، شاهد ارتقای درآمدهای کشور و بهبود وضعیت اقتصادی میهن خود هستیم و این موضوع می تواند به رشد و توسعه مناطق مختلف از جمله شهر آبگرم منجر شود.
همتی در ادامه، تقویت ادارات و دستگاه های اجرایی در شهرستان آوج از جمله شهر آبگرم را مورد توجه جدی مدیریت ارشد استان دانست.
وی همچنین به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق و پرهیز از تخریب نامزدها توسط صاحبان تریبون ها و رسانه ها، گفت: هر یک از 6 تن نامزدهای تایید صلاحیت شده بعد از رای آوردن و تنفیذ مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری کشور خواهند بود بنابراین نباید عده ای با چوب لای چرخ گذاشتن مانع حرکت آنها شوند.
امام جمعه شهر آبگرم نیز در این دیدار گفت: امیدواریم به ظرفیت های گردشگری و چشمه های آبگرم این شهر توسط مسئولان توجه ویژه شود تا بخشی از مشکلات ابن شهر حل شود.
حجت الاسلام علی صالحی افزود:متاسفانه برخی تقسیمات جغرافیایی نامناسب در سال های گذشته به کمبود امکانات و ادارات بخش آبگرم منجر شده است که امیدواریم با توجه مسئولان این مشکل مرتفع شود.
وی با بیان اینکه هنوز در شهر آبگرم مصلا وجود ندارد و ادارات مستقر در این شهر با کمبود نیرو و امکانات مواجه هستند، در پایان خواستار رسیدگی مدیران استان برای حل این مشکلات شد.
بخش آبگرم به مرکزیت آبگرم از توابع شهرستان آوج است و در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.
این بخش به دلیل دارا بودن چشمه های آبگرم و خواص درمانی آن دارای شهرت است.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.