به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری سه شنبه شب در نشست با ائمه جمعه هرمزگان بیان داشت: به دنبال رابطه تنگاتنگ با ائمه جمعه هستیم و تاکنون نیز ارتباط خوبی با ائمه جمعه استان داشته ایم.
وی عنوان کرد: ائمه جمعه سنگ صبور مردم هستند و در این راه کمک ها و گشایش های متعددی را صورت می دهند و ائمه جمعه استان تاکنون همراهی خوبی با مجموعه دولت در هرمزگان داشته اند.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه باید با انصاف و رعایت اخلاق به عملکرد دولت نگاه کرد، افزود: شاهد این هستیم که دیروز وزیر انرژی کشور روسیه شخصا کلنگ نیروگاه 1400 مگاواتی با تامین اعتبار دو هزار و 200 میلیارد تومان در سیریک را به زمین زد.
جادری بابیان اینکه ساخت این نیروگاه سه هزار نفر در منطقه را مشغول کار می کند، تصریح کرد: ایجاد اینگونه زیرساخت ها در ادامه تدابیر مقام معظم رهبری است که خواهان توسعه و عمران سواحل شرقی کشور هستند و شهرستان میناب نیز به صورت قانونی در این طرح در کنار سیریک و جاسک قرار دارد.
وی با بیان اینکه در برجام ما اراده خود را بر دنیا تحمیل کردیم، اظهار داشت: تاکنون 11 میلیارد دلار توافق شده که در ایران سرمایه گذاری شود که این امر می تواند به وضعیت اقتصادی کشور کمک شایانی کند.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان یادآور شد: در استان هرمزگان تمام وقتمان را برای کار و خدمت به مردم گذاشته ایم و سعی کرده ایم وارد حواشی و مسائل سیاسی و تک نگری حزبی نشویم.
جادری با بیان اینکه توجه دولت و حاکمیت امروز به هرمزگان در حوزه های اقتصادی، امنیتی و اجتماعی بی نظیر است، اضافه کرد: تمامی مباحث و دغدغه های مطرح شده امامان جمعه در این نشست شنیده و به آنها ترتیب اثر داده خواهد شد.
حجت الاسلام غلامعلی ارجمند مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان هرمزگان نیز در این نشست با بیان اینکه استاندار ماه ها پیگیر برگزاری این نشست بود، اظهار داشت: این نشست با هدف بررسی و بیان مشکلات حوزه های مخلتف و شنیدن دغدغه های شهرستان ها از زبان ائمه جمعه برگزار شد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.