به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، سید سعید شاهرخی در جریان بازدید از ستاد انتخابات شهرستان آبیک افزود: باید هماهنگی و هم افزایی میان ستاد انتخابات استان و شهرستان ها تقویت شود تا با رفع نیازها و فراهم کردن بسترهای لازم، انتخابات پیش رو را هرچه بهتر برگزار کنیم.
وی تاکید کرد: دغدغه ما مجریان، برگزاری انتخابات سالم در سایه تعامل و هماهنگی با همه نهادهای ذیربط است.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین خطاب به اعضای ستاد انتخابات شهرستان آبیک گفت: اعضای هیات های اجرایی انتخابات را در خصوص اشراف بر قوانین و مقررات یاری کنید تا مشکل خاصی را در این زمینه شاهد نباشیم.
شاهرخی همچنین گفت: خوشبختانه آبیک در حوزه تجهیزات ارتباطی با مشکل خاصی مواجه نیست و با ورود مخابرات به زودی و تا پیش از برگزاری انتخابات ضعف پوشش دهی اینترنت در برخی نقاط این شهرستان مرتفع خواهد شد.

**قزوین، بیشترین فراوانی برگزاری جلسات انتخابات را دارد
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین همچنین در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان آوج نیز گفت: براساس ارزیابی های وزارت کشور، استان قزوین بیشترین فراوانی را در برگزاری نشست های هماهنگی انتخابات به خود اختصاص داده است.
وی ضمن قدردانی از زحمات اعضای ستاد انتخابات شهرستان آوج، ادامه داد: به واسطه همت و پیگیری اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان ها تا به امروز بر اساس ارزیابی های وزارت کشور تقریبا در پیشبرد فرایندهای انتخاباتی در همه حوزه هارتبه اول را به دست آورده ایم.
شاهرخی گفت: به عنوان نمونه با تشکیل 15 جلسه ستاد انتخابات استان در میان استان های کشور رتبه اول را به دست آورده است.
شاهرخی در پایان گفت: نگاه ویژه ای به حل مشکلات این شهرستان در خصوص مشکلات و کمبودهای احتمالی در حوزه پشتیبانی و فناوری اطلاعات خواهیم داشت تا انتخابات پیش رو به بهترین شکل ممکن در آوج برگزار شود.
پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به طور همزمان 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
شهرستان آوج در فاصله 120 کیلومتری جنوب غربی و شهرستان آبیک در 50 کیلومتری شرق مرکز استان قزوین واقع شده اند.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.