به گزارش روز چهارشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، احسان شهابی در جلسه هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های همدان گفت: دهه فجر از مبارک ترین و ارزشمند ترین رویدادهای سال است که باید نهایت استفاده را از این فرصت ارزشمند برای اطلاع رسانی داشته باشیم.
وی با ذکر اینکه دولت با هجمه عظیمی از تخریب مواجه شده است تاکید کرد: یکی از عمده ترین وظایف و رسالت روابط عمومی های استان، انعکاس عملکرد دولت بدون بزرگنمایی و کم و کاست برای روشنگری و تنویر افکار عمومی و افزایش امیدواری مردم به دولت و نظام است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان، اضافه کرد: روابط عمومی ها رسالت مهمی را در این زمینه بر دوش دارند و با توجه به فرصت محدود و یکساله هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها، برنامه ریزی برای ارائه و انعکاس خدمات و عملکرد دستگاهها از طریق رسانه ها، فضای مجازی یا مواجهه چهره به چهره با مردم ضروری است.
شهابی با ذکر دستورالعمل رویکرد رسانه ای دستگاههای اجرایی استان، بیان کرد: بهترین راهکار باید اجرایی شود تا مردم را هر چه امیدوارتر به نظام پای کار نگه داشته و امکان مشارکت بیشتر مردم در توسعه استان را فراهم کرد.
وی با بیان اینکه روز شمار اجرای انتخابات در وزارت کشور آغاز شده است، تاکید کرد: انتخابات یک امر فراگیر است و روابط عمومی ها در تشویق مردم به مشارکت در انتخابات وظایف مهمی بر عهده دارند.
7526/6993
دریافت کننده:علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: اکبر بهاروند

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.