به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، نخستین نمایشگاه تولیدات دانش‌بنیان استان قزوین عصر امروز با حضور مسئولین استانی و حضور گسترده شرکت‌ها و واحدهای دانش‌بنیان قزوین به بهره برداری رسید.

هادی طاهرخانی در مراسم افتتاح این نمایشگاه که با حضور واحدهای دانش‌بنیان استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: توجه به اقتصاد دانش‌بنیان در واقع نگاهی ویژه به اقتصاد مقاومتی است، تولید و اشتغال به شکلی ویژه در صنایع دانش‌بنیان وجود دارد.

وی تصریح کرد: زمینه ایجاد اشتغال و تولید ویژه در اقتصاد دانش‌بنیان با استفاده از نیروی کار متخصص و ماهر و فناوری داخلی ایجاد می‌شود و همین مسئله سبب شده ‌تا دستاوردهای این نوع از صنعت به شکلی ویژه در علم و اقتصاد کشور تاثیرگذار باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین عنوان کرد: در حال حاضر استفاده از این ظرفیت ایجاد شده در این حوزه برعهده ما مدیران است و می‌توانیم با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و ارائه طرح‌های حمایتی در این عرصه مشوق فعالان آن باشیم.

طاهرخانی گفت: استفاده از نیروی کار متخصص سبب شده است تا صنایع دانش‌بنیان به شکلی ویژه مشکل بیکاری اقشار تحصیلکرده را رفع خواهد کرد.

وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری ایجاد اشتغال و تولید به عنوان هدف اصلی برای همه اقشار معرفی شده است اقتصاد دانش‌بنیان می‌تواند زمینه مساعد برای اجرای این فرمان را فراهم آورد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین همچنین گفت: در این نمایشگاه که امروز با حضور مسئولین استانی به افتتاح رسید صنایع و واحدهای دانش‌بنیان استان قزوین دورهم گرد آمده‌اند تامردم بتوانند به شکلی ویژه با دستاوردهای اینگونه از صنایع آشنایی پیدا کنند.

طاهرخانی بیان کرد: این نمایشگاه از امروز تا 30 فروردین ماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620199
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.