به گزارش ایرنا، فریدون همتی بعدازظهر چهارشنبه در جمع بانوان شاغل در استانداری و فرمانداری های استان قزوین افزود: دولت یازدهم نشان داده که به توانمندی بانوان در عرصه های مدیریتی واقف است و از ظرفیت این قشر برای پیشبرد امور و سیاست های کشور استفاده می کند.
وی همچنین با اشاره به تقارن سال جدید با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)،گفت: ما این اتفاق را به فال نیک گرفته و از خداوند منان خواستاریم تا به ما کمک کند تا در مسیر سیره ائمه اطهار (ع) قدم برداریم.
همتی خاطرنشان کرد: بانوان ایرانی باید حضرت فاطمه زهرا (س) را به عنوان الگویی کامل در همه شئون زندگی شخصی و اجتماعی خود مورد توجه قرار دهند تا در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.
استاندار قزوین در ادامه ضمن قدردانی از تلاش بانوان شاغل در فرمانداری ها و استانداری قزوین در سال 95، خطاب به آنها گفت: امیدوارم شما به عنوان عضوی از بدنه دولت در سال جاری نیز با عزم جدی تری در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و پیاده سازی برنامه های قوه مجریه در استان قدم بردارید.
همتی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم بانوان می توانند دوشادوش مردان به مدیریت جامعه بپردازند و همچنین ایمان داریم دقت نظر،کیفیت کار،مدیریت و دلسوزی بانوان در هیچ عرصه ای کمتر از مردان نیست.
استاندار قزوین در ادامه با اشاره به 2 انتخابات مهم پیش رو در کشور، گفت: نقش بانوان در هدایت و بسیج جامعه برای حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای قابل توجه است و انتظار می رود با تلاش این قشر شور و هیجانی خاص در عرصه انتخابات ایجاد شود.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری، افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان یک ضرورت برای دولت بسیار مهم بوده و مورد توجه جدی قرار دارد.
همتی در پایان گفت: بسیاری از مادران و خانواده ها برای رفع بیکاری فرزندان خود به عزم و اراده ما مدیران و کارشناسان چشم دوخته اند بنابراین امیدواریم در این رابطه همچنان به شکل جدی و جهادی در صحنه حاضر باشیم.
استان قزوین یک میلیون و 201 هزار و 565 هزار جمعیت دارد که 623 هزار و 262 نفر آنان را بانوان تشکیل داده اند.
6101* 3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشاردهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.