به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل در این خصوص افزود: همزمان با اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان سراسر کشور، این پنج تن که از پیروان سایر ادیان الهی بودند با حضور در امامزاده زبیده خاتون(س) قزوین و در محضر آیت الله علی اسلامی،نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اقرار شهادتین به دین اسلام مشرف شدند.
وی در ادامه با اشاره به خدمات طرح آرامش بهاری اوقاف و امور خیریه در سطح بقاع متبرکه،افزود: در لحظه تحویل سال جدید 18 هزار زائر در بقاع متبرکه استان حضور داشتند.
حجت الاسلام و المسلمین عادل همچنین از توزیع 20 هزار بروشور معرفی امامزادگان و توزیع پنج‌ هزار چادر در راستای ترویج فرهنگ وقف در میان دختران تازه مکلف شده در نقاط مختلف استان خبر داد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ادامه با اشاره به برگزاری طرح خیمه‌های معرفت در جوار امام‌زادگان،گفت: این طرح در 30 امامزاده و بقعه متبرکه استان در حال برگزاری است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در پایان گفت: این طرح شامل غرفه‌های پاسخگویی به سئوالات شرعی، قرآن بخوان جایزه بگیر و نقاشی بکش، جایزه بگیر برای کودکان، حجاب و عفاف، گفتمان دینی، همه واقف باشیم، شهدا و عرضه محصولات فرهنگی است.
طرح نوروزی آرامش بهاری به منظور ارائه خدمات فرهنگی،رفاهی و اجتماعی و میزبانی شایسته از مسافران و زائران در 90بقعه متبرکه استان قزوین در حال برگزاری و تا 15اسفندماه ادامه دارد.
7388*3013
خبرنگار:پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.