به گزارش ایرنا، مسعود بابایی چهارشنبه شب در آخرین نشست کارگروه توسعه اشتغال استان قزوین در سال 95 افزود: امسال 14 نشست کارگروه اشتغال برگزار کردیم که 128 مصوبه و 99 دستور کار به همراه داشت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین اظهار کرد: امسال در قالب نشست های کارگروه توسعه اشتغال استان، 24 هزار و 696 نفر ساعت جلسه برگزار شد.
این مسئول یادآور شد: هدف گذاری اشتغال استان برای سال جاری 20 هزار نفر بود که از آن عبور کردیم.
بابایی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری استان قزوین در زمستان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: نرخ بیکاری استان از 11.9 درصد در زمستان 94 به 11 درصد در زمستان سال جاری کاهش یافته است.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: همه مستندهای آمار مربوط به شغل های جدید در استان موجود است و در این خصوص نمی توان هیچ شبهه و تشکیکی وارد ساخت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین به تفکیک شغل های ایجاد شده در بخش های مختلف نیز پرداخت و گفت: امسال در بخش خدمات هفت هزار و 904 شغل، صنعت پنج هزار و 648 شغل و کشاورزی نیز چهار هزار و 930 شغل جدید در استان ایجاد شده است.
وی همچنین اظهار کرد: سایر شغل های ایجاد شده در استان نیز در قالب خوداشتغالی بوده است.
بابایی در پایان به افزایش بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی در استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال 11 هزار و 748 بیمه شده جدید به بیمه شدگان تامین اجتماعی قزوین افزوده شدند.
44 درصد اشتغال استان قزوین در بخش خدمات، 34 درصد در صنعت و 22 درصد نیز مربوط به کشاورزی است.
6101* 3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.