یوسف جلوخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود افزود: در همین راستا ظرف اسفند ماه جاری 120تن گوشت مرغ منجمد توسط اداره پشتیبانی امور دام بین مراکز فروش و عرضه توزیع شده است.
این مسئول ادامه داد: توزیع گوشت مرغ منجمد از سوی اداره پشتیبانی امور دام با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت مرغ گرم صورت می گیرد.
وی اضافه کرد: فروشگاه هایی که در استان ظرفیت نگهداری مرغ منجمد را دارند می توانند برای دریافت این محصول به منظور عرضه به مردم به ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی قزوین مراجعه کرده و با گرفتن معرفی نامه آنرا به اداره پشتیبانی امور دام تحویل دهند تا گوشت مورد تقاضای خود را دریافت کنند.
جلوخانی یادآور شد: گوشت مرغ منجمد در سردخانه ها با قیمت هرکیلو 51 هزار ریال به توزیع کنندگان عرضه می شود و آنها نیز می توانند گوشت دریافت شده را با قیمت 59 هزار ریال در اختیار شهروندان قرار دهند.
این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: هیچ کمبودی در رابطه با گوشت سفید و قرمز در استان وجود ندارد و به هر میزان که تقاضای بازار وجود داشته باشد، قادر به تامین آن هستیم.
ادارات پشتیبانی امور دام یکی از دستگاه های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی به شمار می روند که به حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محصولات دامی می پردازد.
در کنار تامین نهاده های دامی، هنگامی که قیمت گوشت سفید و یا قرمز با کاهش و یا افزایش غیرعادی روبرو شود به شکلی که تولیدکنندگان یا مصرف کنندگان دچار مشکل و آسیب شوند، اداره کل پشتیبانی امور دام وارد عمل خواهد شد و با خرید و یا عرضه گوشت به تنظیم بازار و تعادل بخشی به قیمت ها می پردازد.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.