حسین احسانی فاخر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدون برخورداری از حمایت های مسئولان نمی توان انتظار چندانی برای پیشرفت سوارکاری قزوین داشت.
وی اضافه کرد: با وجود استعدادها و ظرفیت های فراوان، جایگاه سوارکاری قزوین نسبت به استان های هم طراز پائین تر است بنابراین همه سعی و تلاش ما بر این شده تا به جبران این موضوع پرداخته و سطح خود را بالا ببریم.
این مسئول ورزشی اضافه کرد: امیدواریم با اصلاح زیرساخت ها،گسترش باشگاه ها و تامین اسب های سوارکاری با حمایت های مسئولان، به شکل بهتری در خدمت علاقه مندان به این رشته باشیم.
وی در ادامه به رقابت های سوارکاری قهرمانی استان که در هفته جاری برگزار شده بود، اشاره کرد و گفت: در پایان این مسابقات که در باشگاه ژاله برگزار شد، سورن احسانی فاخر در رده نونهالان با اسب فید s از باشگاه مهرآریا و امیرعباس کاوه با اسب میراژ از باشگاه سروش به مقام های اول و دوم دست یافتند.
وی ادامه داد: در رده نوجوانان نیز پری سیما مقدم با اسب بیانکا از باشگاه ژاله، مبین نجف پور با اسب عالیجناب از باشگاه البرز و امیرحسین میرزاخانی با اسب رها از باشگاه البرز مقام های اول تا سوم را از آن خود ساختند.
احسانی فاخر در پایان گفت: در رده جوانان نیز مهشاد حاج طاهری با اسب بارلی از باشگاه البرز به عنوان اول دست یافت و در رده بزرگسالان نیز حسین احمدی با اسب توکا از باشگاه مهرآریا، پویا رجبی با اسب فید S از باشگاه مهرآریا و جواد ژاله با اسب ادلون از باشگاه ژاله به ترتیب به مقام های اول، دوم و سوم دست یافتند.
هفت باشگاه با 150 ورزشکار در استان قزوین در رشته سوارکاری به فعالیت می پردازند.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.