به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدسعید شاهرخی روز یکشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان با بیان این مطلب، افزود: بین وظایف و عملکرد حوزه های پدافند غیرعامل و مدیریت بحران تشابهاتی وجود دارد که با توجه به نقاط ظریف و تفاوت ها می توان از موازی کاری موجود بین آنها جلوگیری کرد.
وی در خصوص اهمیت اتخاذ تصمیم های اجرایی در کمیته های شورا، یادآور شد: هر نوع تصمیم مهم باید در نشست کمیته های شورا پس از بحث و بررسی کارشناسی اتخاذ و به آن اعلام شود تا پس از تصویب نهایی، اجرایی گردد.
وی در ادامه بر لزوم توجه به پیوست پدافند غیرعامل در طرح های عمرانی استان تاکید و اضافه کرد: توجه به داشتن پیوست پدافند غیرعامل در چنین طرح هایی ضروری و مهم است که باید توسط مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط مورد توجه قرار بگیرد.
به گفته شاهرخی، مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز در راستای جذب اعتبارهای ملی در حوزه پدافند غیرعامل باید توجه و تلاش لازم را داشته باشند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در ادامه سخنان خود بر ضرورت امر اطلاع رسانی در خصوص توجه به صرفه جویی در مصرف گاز تاکید و یادآور شد: صرفه جویی باید در سه حوزه خانگی، دستگاه های دولتی و بخش خصوصی مورد توجه مردم، مدیران دستگاه های دولتی و بخش خصوصی قرار گیرد و از طریق شرکت گاز و با مشارکت رسانه ها نیز اطلاع رسانی مناسب صورت گیرد.
وی در خاتمه بر لزوم تقدیر از دستگاه هایی که در خصوص پدافند غیرعامل تلاش مناسب و عملکرد خوبی دارند نیز تاکید کرد.
6101/8054* خبرنگار: هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اسدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.