بنابر اعلام دبیر ستاد نماز عید فطر قزوین، برگزاری نماز در مساجد دیگر اشکالی ندارد اما محل اصلی برگزاری نماز عید فطر در میدان سرداران، مقابل استانداری قزوین خواهد بود.

دبیر ستاد نماز عید فطر قزوین گفت: اصل در برگزاری نماز عیدفطر در قزوین توجه بر وحدت است البته برگزاری نماز در مساجد دیگر اشکالی ندارد اما محل اصلی برگزاری نماز عید فطر در میدان سرداران، مقابل استانداری قزوین خواهد بود.

به گزارش جماران، علی شفیعی‌شاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ممکن است نماز عید فطر در مساجد محلات مختلف به‌صورت پراکنده برگزار شود اما اگر نماز عید به‌صورت متمرکز باشد جمعیت کثیری در یک محل قرار می‌گیرند که ثمرات و شکوه بیشتری خواهد داشت بنابراین اصل در برگزاری نماز عیدفطر در قزوین توجه بر وحدت است البته برگزاری نماز در مساجد دیگر اشکالی ندارد اما محل اصلی برگزاری نماز عید فطر در میدان سرداران، مقابل استانداری قزوین خواهد بود.

دبیر ستاد نماز عید فطر قزوین خاطرنشان کرد: برای انتخاب مکان نماز جلسات مختلفی برگزار شد و مکان‌های دیگری هم بود که نقاط ضعف و قوت داشتند مثلاً در سال ۹۸ نماز در محل میدان سید حسن نصرالله برگزار شد که چون منطقه مسکونی بود و امکان داشت برای مردم مزاحمت ایجاد کند امسال محل را تغییر دادیم.

وی ادامه داد: نماز عید سعید فطر امسال ساعت هفت صبح به امامت آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با حضور اقشار مختلف مردم اقامه خواهد شد و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نمازگزاران باید ماسک، مهر شخصی و زیرانداز به همراه داشته باشند.

شفیعی‌شاد بیان کرد: برای حضور باشکوه مردم در این مراسم عبادی با سازمان اتوبوسرانی هماهنگی لازم صورت گرفته است که در خیابان‌ها و میدان‌ها اصلی شهر ایاب و ذهاب نمازگزاران را از ساعت ۶ صبح به‌صورت رایگان انجام دهد.

دبیر ستاد نماز عید فطر قزوین خاطرنشان کرد: برای افرادی که نیز با وسیله شخصی می‌آیند نیز محل‌هایی مانند خیابان دستغیب، خیابان مدنی شرقی و غربی، بلوار میرعماد حدفاصل میدان سرداران تا چهارراه عمران و خیابان‌های اطراف پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.