مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی قزوین از اختصاص 27 درصد از تخت های موجود در بیمارستان های این استان به بیماران کرونا خبر داد.

مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع ۲۷ درصد تخت های موجود در بیمارستان های تامین اجتماعی استان به بیماران کرونا اختصاص یافته است.

به گزارش جماران، محمد صادق بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۸۸۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های تامین اجتماعی استان شامل رازی و تاکستان بستری شده اند که از این تعداد هزار و ۱۴۵ بیمار مربوط به بیمارستان رازی و ۷۳۸ بیمار به بیمارستان تاکستان اختصاص داشته است.

این مسوول با بیان اینکه نسبت تخت های اختصاص یافته به بیماران کرونایی در بیمارستان رازی به کل تعداد تخت های این بیمارستان ۱۸ درصد و در بیمارستان تاکستان ۴۸ درصد بوده است، افزود: در مجموع این ۲ بیمارستان ۲۷ درصد تخت های خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده اند که نشان می دهد بیمارستان های تامین اجتماعی استان ظرفیت قابل توجهی را برای خدمت رسانی و درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ ایجاد کرده اند. 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین یادآور شد: در حال حاضر ۵۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های تامین اجتماعی استان بستری هستند که ۱۴ نفر به بیمارستان تاکستان و مابقی به بیمارستان رازی قزوین اختصاص دارند.

وی اظهار داشت: بیمارستان های تامین اجتماعی قزوین شامل بیمارستان رازی با ۲۲۷ تخت و تاکستان با ۱۰۴ تخت برای ارایه خدمات درمانی در خدمت بیمه شدگان تامین اجتماعی و سایر شهروندان به ویژه بیماران مبتلا به کووید ۱۹  هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.