مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از تمدید مهلت ثبت نام از متقاضیان دریافت تسهیلات کرونا تا پایان تیر ماه خبر داد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: صاحبان مشاغل آسیب‌دیده از کرونا تا پایان تیر ماه فرصت دارند که برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت در سامانه کارا ثبت‌نام کنند.

به گزارش جماران، رضا گروسی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا بخشی از بنگاه‌های اقتصادی که شامل ۱۴ رسته شغلی و بیش از ۵۰۰ زیر رسته است مشمول دریافت تسهیلات کرونا شدند.

وی افزود: در همین راستا این اداره کل اقدامات لازم ازجمله ابلاغ دستورالعمل پرداخت تسهیلات کرونا به کلیه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل، تشکیل جلسات توجیهی و آموزشی با دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل، اطلاع‌رسانی کامل در رسانه‌های محلی در خصوص پرداخت تسهیلات کرونا را انجام داده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قزوین اظهار کرد: با توجه به تمدید پرداخت تسهیلات کرونا، با تصویب کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، کارفرمایان و خویش‌فرمایان برای برخورداری از این تسهیلات باید به سامانه‌ کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه و در این سامانه ثبت‌نام کنند.

وی تأکید کرد: پرداخت تسهیلات کرونا صرفاً با اقدامات دستگاه اجرایی و پرداخت توسط بانک‌های عامل میسر خواهد شد؛ تاکنون بیش از ۴۶۲۳ پرونده برای اشتغال ۸۰۶۳ نفر به مبلغ ۷۸۹ میلیارد ریال به بانک‌های عامل ارسال‌شده است، در این میان بانک‌های عامل با پرداخت ۶۵۸ میلیون ریال به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا تسهیلات پرداخت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.