معاون سیاسی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین گفت : استفاده از ماسک در ادارات بویژه بانک ها و شهرداری ها الزامی است.

معاون سیاسی استاندار با تأکید بر اینکه استفاده از ماسک در ادارات به ویژه بانک ها و شهرداری ها الزامی است، گفت: دستگاه های اداری موظفند ، استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک را افزایش دهند و جز در موارد ضروری از ارائه خدمات حضوری اجتناب نمایند.

به گزارش جماران،  منوچهر حبیبی کرونا را بی رحم ترین پدیده یک قرن اخیر بیان کرد و گفت: بهترین، ساده ترین و کم هزینه ترین شیوه مبارزه و مقابله با کرونا، استفاده از ماسک است.

وی یادآورشد : برخی به اشتباه تصور می‌کنند که دیگر ضرورتی به رعایت اصول بهداشتی نیست، درحالی که تمامی مراکز تجاری و اداری باید همچنان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

حبیبی خاطرنشان کرد : توصیه های موکد سازمان جهانی بهداشت و متخصصان امر، ضرورت استفاده از ماسک در مراودات ، اجتماعات، خریدها، حضور در بازار بویژه تجمع های بالای ۳ نفر می باشد.

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت : به مسئولین ادارات ، دستگاه های اجرایی و بویژه بانکها و شهرداریها تذکر داده شده است که در برخورد با ارباب رجوع و مراجعان حتماً باید ماسک داشته باشند.

وی افزود : در بانک ها و شهرداری هایی که مراجعان و ارباب رجوع بیشتری دارند ، حساسیت و اهمیت موضوع مضاعف می شود ، لذا این مهم می بایست جدی انگاشته شود .

حبیبی یادآور شد : دستگاه های اداری موظفند ، استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک را افزایش دهند و جز در موارد ضروری از ارائه خدمات حضوری اجتناب نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.