حسین باجیوند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به محض اینکه ستاد مقابله با کرونا مجوز آغاز فعالیت‌های ورزشی را صادر کند لیگ‌های فوتبال استان هم پیگیری و برگزار خواهند شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تیم‌های فوتبال استان در دوره شیوع کرونا تمرینی نداشته‌اند باید بعد از صدور مجوز فعالیت، ۲ تا سه هفته را برای آماده سازی تیم‌ها اختصاص داد.

این مسوول با اشاره به تیم‌های حاضر در لیگ‌های فوتبال استان، افزود: امسال در تمامی رده‌ها حداقل هشت تیم در هریک از شهرستان‌های استان حضور خواهند داشت.

باجیوند خاطر نشان ساخت: در لیگ برتر استان نیز حدود هفت تیم و در رده پایه با افزایش چشمگیر نسبت به سال‌های قبل حدود ۱۶۰ تیم حضور خواهند یافت.

وی در خصوص حمایت از باشگاه‌های ورزشی آسیب دیده استان از کرونا، افزود: با توجه به پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان از وزارتخانه، تخصیص تسهیلات به باشگاه‌ها و مربیان استان در حال انجام است اما هنوز میزان تسهیلات، نحوه پرداخت و سایر جزییات آن مشخص نیست.

این مسوول گفت: در راستای حمایت از باشگاه‌های فوتبال استان که از کرونا آسیب دیده‌اند امسال ورودی مسابقات لیگ با تخفیف محاسبه خواهد شد آنچنانکه در سال گذشته از دریافت ورودی مسابقات خودداری کردیم.

ستاد استانی مقابله با کرونا طی روزهای گذشته، مجوز آغاز فعالیت‌های ورزشی انفرادی و کم خطر را در استان صادر کرده بود، از این رو مدیران باشگاه‌های فوتبال و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی نیز خواهان تصمیم گیری درخصوص زمان شروع به فعالیت فوتبال و فوتسال در استان هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.