عباس علایی مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرارداد احداث این آکادمی سال‌های گذشته با پیمانکاری اداره کل راه و شهرسازی استان و کارفرمایی اداره کل ورزش و جوانان استان منعقد شده بود ولی متاسفانه طی این سال‌ها پیشرفتی فیزیکی نداشت.

وی اضافه کرد: قرارداد جدید تکمیل این طرح با مشارکت بخش خصوصی به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال میان اداره کل ورزش و جوانان استان و شرکت آرد سازی شمس قزوین از طریق ماده ۲۷ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت منعقد شد.

علایی مقدم افزود: طبق این قرارداد بخش خصوصی باید زمین چمن مصنوعی، رختکن و سرویس‌های بهداشتی مجموعه آکادمی فوتبال قزوین را طی پنج ماه تکمیل و به بهره برداری برساند و در مقابل به مدت ۳۰ سال حق بهره برداری از این طرح ورزشی را خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به وضعیت تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان، اضافه کرد: خوشبختانه با نگاه مثبت دولت به این مساله و تخصیص بودجه طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان صورت گرفت و بسیاری از سالن‌ها و ساختمان‌های ورزشی در سطح شهرها و روستاهای استان به بهره برداری رسید.

این مسوول گفت: همچنین سالن سرپوشیده دوومیدانی و سالن ۶ هزار نفری قزوین نیز که از جمله پروژه‌های نیمه تمام استان بودند از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی در سال جاری برخوردار شده و به زودی به مرحله تکمیل و بهره برداری خواهند رسید. 

استان قزوین حدود ۱۰ هزار بیمه شده ورزشی در رشته فوتبال و فوتسال دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.