بهمن طیبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: استعدادهای ورزشی گلستان ، زبانزد و جزو سرمایه های قابل اتکای برخی رشته های محسوب می شد اما نارسایی فرایندی که بتواند این استعدادها را شناسایی و به موقع برای حضور در میادین حرفه ای آماده کند، جزو مشکلات مهم ورزش گلستان در استفاده کامل و درست از این توانمندی ها است.
وی بیان کرد: چاره اندیشیده شده ورزش گلستان برای حل این مشکل ، برگزاری طرح بزرگ استعدادیابی با هدف شناسایی استعدادها بود که سال گذشته و در اولین مرحله از اجرای آن ستاره هایی شناسایی شدند که تردیدی وجود ندارد که در آینده بار اصلی مدال آوری در مسابقات گوناگون و معتبر جهانی و آسیایی ورزش کشور را به دوش خواهند کشید.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: حمایت مدیران استان و نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به این طرح ابتکاری اداره کل ورزش و جوانان گلستان ، نوید بخش رسیدن روزهای امیدوار کننده برای ورزش استان است تا در پس این پشتیبانی و دلگرمی ها ، روز به روز بر توان فنی ورزشکاران و افتخارات کسب شده ورزشکاران گلستانی افزوده شود.
طیبی ادامه داد: یکی از ویژگی های این المپیاد که امسال هم به اجرای آن اصرار و تاکید داریم ، لزوم مشارکت همه شهرستان ها در حداقل 5 رشته ورزشی دختران و پسران است تا علاوه بر فراهم کردن زمینه بروز استعدادها برای ورزشکاران جوان ، مدیران ورزش شهرستان ها هم نسبت به توسعه کمی ورزش حرفه ای در رشته های گوناگون تلاش کنند.
وی گفت : بازخوردهای برگزاری این جشنواره اگر چه نیاز به سال های بیشتری دارد تا ستاره های کشف شده ظهور کرده و راه کسب افتخارات ماندگار را طی کنند اما در همین زمان اندک هم می توان به خوبی و روشنی نشانه هایی از پیشرفت و رونق و شکوفایی را در لایه های گوناگون ورزش استان مشاهده کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بیان کرد: موفقیت هایی که تاکنون به دست آمده و در آینده نصیب گلستان می شود ، مرهون حمایت های همیشگی مدیران استان ، وزارت ورزش ، همت مربیان و ورزشکاران است که امیدواریم با درخشیدن رنگ مدال های خوشرنگ بر سینه ورزشکاران گلستانی ، سختی های فراوان این مسیر برای همه ما به شیرینی ماندگار تبدیل شود .
دومین المپیاد ورزش گلستان با حضور 2 هزار و500 ورزشکار دختر و پسر در 10 رشته بسکتبال ، والیبال، ژیمناستیک، تکواندو،کشتی آزاد مردان ، بدمینتون ، دوومیدانی ، تنیس روی میز، کاراته ، فوتبال مردان و فوتسال بانوان روزهای 24 فروردین تا 8 اردیبهشت در 11 شهر استان در حال برگزاری است.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.