به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رحمتی در مراسمی که عصر چهارشنبه با حضور مسئولان منطقه در بخشداری برگزار شد اظهار داشت: روز معلم فرصتی برای تجلیل از معلمانی است که تربیت فرزندان کشور را بر عهده دارند و تکریم معلمان رسالتی همگانی است.

وی به اهمیت تأمین فضاهای آموزشی بویژه در مناطق خار ج از مرکز استان اشاره کرد و افزود: به دلیل محدودیت منابع اعتباری دولت تنها با کمک خیرین می‌توان نیازهای تحصیلی را تأمین کرد و به افزایش کیفیت آموزشی کمک کرد.

رحمتی تصریح کرد: با مشارکت خیرین هم اکنون مدارس روستاهای خالدین، سولیقان و جوهرین در دست ساخت است و برای اجرای عملیات احداث واحد آموزشی روستای زرین آباد هم از سوی اهالی زمین اهدا شده است.

بخشدار دشتابی با بیان اینکه با مشارکت خیرین همچنین بهسازی یک واحد آموزشی در روستای شاهین تپه به زودی آغاز می‌شود تصریح کرد: مدارس روستای حسین آباد امینی و لهارد نیز در آستانه بهره برداری است و مدرسه روستای نصرت آباد بایه تا اول مهر آماده افتتاح می‌شود.

وی اظهار داشت: مشارکت مردم در امر ساخت و ساز مدارس نشان دهنده ارتقای فرهنگ تعلیم و تربیت در کشور و اهمیت امر آموزش در بین خانواده هاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.