نصرت الله علیرضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه بیست روز است که هیچ موردی از بیماری کرونا در شهرستان آوج مشاهده و گزارش نشده است.

وی در خصوص بازگشایی اماکن فرهنگی، مذهبی و آموزشی این شهرستان در این شرایط نیز گفت: به زودی نحوه فعالیت این مراکز در شهرستان های سفید از سوی مراجع ملی اعلام و ابلاغ می شود.

فرماندار آوج با بیان اینکه همه پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت به شکل مطلوب در شهرستان آوج اجرایی شده است،اظهار داشت: توجه به این پروتکل ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سفید و پاک شدن این شهرستان از حیث ابتلا و شیوع کرونا بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی اظهار داشت: با وجود وضعیت سفید آوج، نظارت بر اصناف و اماکن عمومی برای پیشگیری از کرونا با قوت ادامه دارد و در همین راستا تاکنون ۱۵۰ تذکر برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی به اصناف ارایه شده است.

علیرضایی در ادامه از اجرای مرحله دوم غربالگری سلامت در شهرستان آوج خبر داد و گفت: در مرحله اول ۱۰۰ درصد جمعیت این شهرستان مورد غربالگری قرار گرفتند و مرحله دوم نیز ویژه گروه های پرخطر از جمله بیماران و خانواده آنها و مادران باردار و افراد سالمند بوده که ۷۰ درصد جامعه هدف آن غربالگری شده است.

آوج به مرکزیت شهری به همین نام با ۲ بخش مرکزی و آبگرم در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.