مدیرکل کمیته امداد استان قزوین روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین افزود: برای این میزان اشتغالزایی ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

مهرعلی حق‌گویان  اضافه کرد: هیچ نیازمندی نباید با دست خالی از کمیته امداد خارج شود و اعتقاد داریم اگر بتوانیم برای مددجویان مسکن مناسب فراهم کنیم، هزینه‌های آنها به جای صرف در حوزه مسکن در مسیر تامین معیشت قرار می‌گیرد.

حق گویان تاکید کرد: توانمندسازی به شکل عام در دستور کار کمیته امداد استان قزوین قرار می‌گیرد تا جایی که مددجویان ما بتوانند از وابستگی و تحت پوشش بودن خارج شوند.

این مسؤول تصریح کرد: نیازهای مددجویان از ابتدا تا زمان خروج از کمیته امداد باید مرحله به مرحله شناسایی شود و اقدامات توانمندسازی بر اساس توانایی و ظرفیت خانواده‌ها برنامه‌ریزی می شود.

حق گویان با بیان اینکه تکیه‌گاه کمیته امداد باید مردمی شود و اعتماد سازی بین آحاد جامعه افزایش یابد، اظهار داشت: باید جامعه را به سمتی پیش برد تا خیران و نیکوکاران بتواند مشارکت خیرخواهانه بیشتری از خود نشان دهند.

۳۱۳ هزار نیازمند قزوینی در ماه مبارک رمضان غذای گرم دریافت می‌کنند

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در ادامه بیان داشت: رزمایش ملی بخشش ایرانیان در استان قزوین اجرایی می‌شود و در همین راستا آشپزخانه‌های مهدوی واقع در ۱۷ اداره کمیته امداد استان در طول ماه مبارک رمضان به نیازمندان غذای گرم بهداشتی می‌دهند.

حق گویان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جمعیت نیازمندان بیشتر از تعداد مددجویان تحت پوشش است، بنابراین تصمیم داریم ۳۱۳ هزار نیازمند از این غذای گرم و بسته‌های جانبی بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: کمک به زندانیان نیازمند، دیدار با خانواده‌های مددجو و جمع آوری کمک‌های خیران از دیگر برنامه های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در ماه مبارک رمضان است.

۳۱ هزار خانوار معادل ۵۸ هزار نفر که ۴.۶ درصد جمعیت استان قزوین را شامل می‌شود، تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.