نادر میرزایی روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و درگذشت تعدادی از هموطنان و امکان نداشتن برگزاری مراسم تسلی و همدردی با اعضای خانواده متوفیان که موجب انباشت فشارهای روانی و تنش درونی بازماندگان را به همراه داشته است و به منظور تسکین آلام خانواده‌های این متوفیان، طرح ملی غمگساران جوان با عنوان فصل جاودانگی توسط جوانان بشردوست اهل هلال در استان برگزار خواهد شد.

وی همدردی با خانواده متوفیان و استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان را در ایجاد همدلی با آسیب دیدگان از بیماری کرونا موثر دانست و افزود: طرح فصل جاودانگی به صورت مجازی برگزار خواهد شد که پوستر مجازی این برنامه در کانال‌ها، سایت‌ها و مرورگرهای پرمخاطب جهت حضور برخط هموطنان عزیز منتشر خواهد شد.

میرزایی ادامه داد: طرح ملی غمگساران جوان با عنوان فصل جاودانگی توسط جوانان بشردوست اهل هلال قزوین در پاسداشت شهدا و درگذشتگان از کرونا روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۱ صبح در اینستاگرام  به آدرس Qazvin.rcsy به صورت برخط اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در این طرح ملی در استان شامل "با جاری چشمهِ نور، سوز ساز و گفت و شنُفت" در جهت پاسداشت شهدا و در گذشتگان از بیماری کرونا خواهد بود.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: امیدواریم هم استانی‌های عزیز با حضور خود به صورت مجازی در این برنامه برای پاسداشت شهدا و تسکین آلام خانواده‌های درگذشتگان از بیماری کرونا قدمی شاسیته برداشته و با ابراز همدردی خود با خانواده‌های این عزیزان موجب تسلی دل آنها شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.