نادر میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اپیدمی بیماری کووید ۱۹ در سطح کشور و درگذشت تعدادی از هموطنان و عدم امکان برگزاری مراسم‌های تسلی و همدردی با اعضا خانواده متوفیان که موجب انباشت فشارهای روانی و تنش درونی بازماندگان را به همراه داشته و به منظور تسکین آلام خانواده‌های این متوفیان طرح ملی غمگساران جوان با عنوان «فصل جاودانگی» توسط جوانان بشردوست اهل هلال در استان برگزار خواهد شد.

وی همدردی با خانواده متوفیان و استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان در ایجاد همدلی با آسیب دیدگان از بیماری کووید ۱۹ را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: این طرح به صورت مجازی برگزار خواهد شد که پوستر مجازی این برنامه در کانال‌ها، سایت‌ها و مرورگرهای پرمخاطب جهت حضور آنلاین هموطنان عزیز منتشر خواهد شد.

میرزایی ادامه داد: طرح ملی غمگساران جوان با عنوان «فصل جاودانگی» توسط جوانان بشردوست اهل هلال قزوین در پاسداشت شهدا و درگذشتگان از کرونا روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۱ صبح در اینستاگرام به آدرس Qazvin.rcsy به صورت آنلاین اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در این طرح ملی در استان شامل با جاری چشمهِ نور، سوز ساز و گفت و شنُفت در جهت پاسداشت شهدا و در گذشتگان از بیماری کرونا خواهد بود.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: امیدواریم هم استانی‌های عزیز با حضور خود بصورت مجازی در این برنامه در جهت پاسداشت شهدا و تسکین آلام خانواده‌های درگذشتگان از بیماری کرونا قدمی شایسته برداشته و با ابراز همدردی خود با خانواده‌های این عزیزان موجب تسلی دل این عزیزان شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.