به گزارش خبرنگار مهر، افشین فتحی بعد از ظهر پنجشنبه در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در اردبیل در جمع خبرنگاران عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد مثبت قطعی بر اساس جواب آزمایش ویروس شناسی ٢٣ نفر است.

وی با بیان اینکه کل موارد مثبت قطعی ابتلاء به کرونا در استان به ۴٩٧ نفر رسید، افزود: کل تعداد تست‌های انجام شده نیز ٩٨۴ مورد است.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تعداد موارد بستری فعال را ٣٣٨ نفر شمرد و یادآور شد: متأسفانه تعداد فوتی‌های مثبت در ۲۴ ساعت گذشته نیز پنج نفر هستند.

فتحی کل فوتی ناشی از کرونا را ٨٧ نفر دانست و یادآور شد: با همکاری مناسب مردم، تعداد بستری‌ها در ٢۴ ساعت گذشته کاهش داشته و به خاطر خانه نشینی مردم شریف استان در روز سیزده بدر امیدواریم بستری‌ها در روزهای آتی باز هم کاهش یابد.

به گفته وی برای اینکه ویروس را در استان اردبیل ریشه کن کنیم ضمن اینکه باید خانه نشینی را همچنان ادامه دهیم ضرورت دارد فردی را برای خرید وسایل و امکانات مورد نیاز برای خانه در نظر بگیریم و فقط از طریق وی خریدها صورت بگیرد و خود این شخص نیز رعایت کامل فاصله را از دیگر اعضای خانه داشته باشد که خدای نکرده کل خانواده گرفتار این بیماری نشوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.