هدایت الله جمالی پور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ضرورت تداوم پوشش بیمه‌ای برای افراد کم درآمد اظهار داشت: این روزها که به دلیل گسترش ویروس کرونا گروه‌های مختلفی دچار آُسیب شده اند باید چتر حمایتی دولت را بر روی افراد کم درآمد بیشتر کنیم.

وی بیان کرد: کی از مشکلات و چالش‌های مردم در این زمینه تأمین هزینه‌های درمانی است که معمولاً این نیاز همواره وجود دارد و این روزها نیز بیشتر شده است.

استاندار قزوین یادآور شد: دولت با همه محدودیت‌های مالی و اعتباری و مشکلات اقتصادی که دارد تلاش کرده نیازهای اساسی مردم بویژه در بخش درمان را تأمین کند که یکی از کارهای ارزشمند طرح بیمه رایگان سلامت است.

وی گفت: این طرح برای دهک‌های پایین جامعه بسیار اهمیت دارد و دغدغه و نگرانی آنها را ر تأمین هزینه‌های درمانی برطرف کرده است و تداوم آن ضروری است.

استاندار قزوین افزود: اجرای طرح بیمه رایگان برای محرومان و افراد نیازمند توسط سازمان بیمه سلامت قابل تقدیر است و با شناختی که از مدیریت کلان سازمان بیمه سلامت وجود دارد قطعاً این سازمان عملکرد مطلوبی را دارد و مردم از خدمات آن رضایت دارند.

عملکرد اداره بیمه سلامت استان قزوین مطلوب است

جمالی پور اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده، خوشبختانه اقدامات سازمان بیمه سلامت در محدوده وظایف تعریف شده بسیار مطلوب بوده و در استان قزوین هم شاهد عملکرد موفقی از اداره بیمه سلامت هستیم که جا دارد از مدیریت و کارکنان آن تقدیر کنیم.

وی ادامه داد: در زمینه پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز وضعیت بیمه سلامت قابل توجه است و اداره کل بیمه سلامت در طرح صیانت از حقوق شهروندی توانسته جایگاه برتری بین اداره‌های استان کسب کند.

استاندار قزوین بیان کرد: اداره کل بیمه سلامت استان قزوین در زمینه نظارت بر عملکرد مؤسسه‌های طرف قرارداد هم فعالیت چشمگیری داشته که قدردان آن هستیم.

جمالی پور بیان کرد: امیدواریم خدمات ارزشمند بیمه رایگان سلامت برای افراد کم درآمد همچنان تداوم یابد و نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه هیچ دغدغه و نگرانی در تأمین هزینه‌های درمانی خود نداشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.