مریم بیدخام روز یکشنبه در طرح ساماندهی مشارکت‌های مردمی استان قزوین در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا افزود: با کمک خیران، سازمان‌های مردم نهاد و مشارکت‌های اجتماعی توانسته‌ایم در تولید اقلام بهداشتی مردم به خودکفایی برسیم.

وی اضافه کرد: در طرح ساماندهی مشارکت‌های مردمی برای مقابله با کرونا که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است، موضوعاتی مانند محله محوری، افزایش تاب آوری جامعه با رویکرد آموزش، پیشگیری و درمان در دستور کار قرار دارد.

بیدخام تصریح کرد: آموزش بهداشت فردی، حمایت اقشار ضعیف و آسیب پذیر و اینکه تولیدات اقلام به آشتی در کجا و چگونه باید به دست مردم برسد، از مواردی است که باید در مورد آن تصمیم گیری شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی ضرورت دارد که تامین اقلام مایحتاج عمومی در محلات آسیب پذیر و پوشش از کودکان کار که تا حالا به نحو مطلوب مدیریت شده، با قوت و توان بیشتری ادامه یابد.

بیدخام با بیان اینکه هیچ عکس تصور نمی‌کرد که یک ویروس بتواند این چنین جهان را تحت تاثیر قرار دهد، یادآور شد: انصافا روحانیون، ائمه جمعه و بسیجیان و کسانی که انتظاری از آنها نبود پای کار آمده و در مقابله با کرونا اقدام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.