محمد شفیعی روز دوشنبه با حضور در جایگاه های سوخت سطح شهر قزوین بر لزوم نظارت بازرسان بر نحوه ی سوخت گیری تاکید کرد و افزود: اپراتورها برای پیشگیری از بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری باید خود اقدام به سوخت گیری کنند که متاسفانه این مهم تاکنون در حد مطلوبی انجام نشده است.

وی جایگاه های سوخت را یکی از اماکن عمومی پرخطر و مستعد برای انتقال ویروس کرونا دانست و یادآورشد: براساس دستور صادره از سوی فرمانداری مقرر شده در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس جایگاههای سوخت نسبت به گندزایی محیط اقدام کنند.

شفیعی افزود: کنترل مضاعف و نظارت مستمر به لحاظ رعایت اصول بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا بر جایگاه های انتقال سوخت در شهرستان قزوین انجام می شود.

به گفته فرمانداری قزوین؛ تیمی متشکل از نمایندگان فرمانداری ، دادستانی ، بهداشت محیط و نیروی انتظامی این اماکن را بازرسی و در صورت مشاهده عدم رعایت نکات بهداشتی پس از تنظیم صورتجلسه در محل با متخلفین از سوی دستگاه قضا برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

شفیعی خاطر نشان کرد : در راستای تداوم سلامت در جامعه و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا این بازدید ها به صورت مستمر از جایگاه های سوخت در سطح  شهرستان قزوین ادامه خواهد داشت.

فرماندار شهرستان قزوین از مردم خواست تا هنگام سوخت گیری وجه نقد پرداخت نکنند و برای کاهش تردد در جایگاه های سوخت و پیشگیری از این بیماری ، به صورت کامل سوخت گیری نمایند.

از آغاز شیوع کرونا در استان قزوین تاکنون ۹۳۳ مبتلای مثبت به این ویروس شناسایی و متاسفانه ۱۳۱ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند .
تعداد بیماران بهبود یافته از ویروس کرونا در قزوین نیز به ۶۱۲ افزایش یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.