غفار رمضانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۱۰۰ درصد منابع مشارکت‌های مردمی سازمان، ۱۰ درصد باقی مانده برای سایر هزینه‌های متفرقه صرف می‌شود که نشان دهنده میزان آسیب پذیری اقشار جامعه هدف سازمان است.

رمضانی گفت: ۵۰ مرکز نگهداری از سالمندان، بیماران روانی، عقب ماندگان ذهنی و مراکز خاص افراد حمایتی در استان فعالیت دارند و ماهانه هزینه‌های قابل توجهی به آنها برای درمان، نگهداری و خدمات دهی به مددجویان پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۴ هزار و ۵۰۰ معلول و چهار هزار و ۸۳۵ نفر زن سرپرست خانوار در سطح استان داریم که آمار کمی نیست و همه این گروه‌ها در این ایام سخت کرونایی به حمایت بیشتر نیاز دارند.

این مسوول گفت: نیازمندان سازمان بهزیستی افراد خاص و ویژه هستند بنابراین درخواست داریم در شناسایی اقشار آسیب پذیر از کرونا به جامعه هدف این سازمان نیز توجه ویژه صورت گیرد.

وی افزود: تعداد زیادی از جامعه هدف بهزیستی استان پیش از این مشغول کار و کسب درآمد بودند که هم اینک به دلیل شیوع کرونا از کار بیکار شده اند و باید مورد حمایت قرار گیرند.

رمضانی اضافه کرد: برخی از خانوارهای تحت پوشش بهزیستی استان بعضا دارای ۲ معلول و حتی چهار و هشت معلول هستند که شیوع کرونا نیز بر مشکلات آنها افزوده است و باید مسوولان استان به  این دستگاه حمایتی و جامعه هدف آن توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.