منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در استان به گروه‌های زیادی آسیب زده و برخی شغل و منبع درآمد و معیشت خود را از دست داده اند و برخی بیماران نیز از تأمین هزینه درمان ناتوان شده اند که نیازمند حمایت جدی هستند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه مردم خیر و نیکوکار استان در مناسبت‌ها و حوادث مختلف نشان داده اند که با احساس مسئولیت و درک شرایط همنوعان خود ب کمک‌های خیرخواهانه به یاری نیازمندان شتافته اند و این بار نیز با تاکید دینی بسیاری از مردم به کمک شهروندان آسیب دیده خواهند شتافت.

حبیبی یادآور شد: بدون شک شرایط ایجاد شده یک آزمون الهی است و طرح کمک مومنانه از سوی مقام معظم رهبری با هدف کمک به اقشار آسیب دیده در حوزه کرونا یک اقدام انقلابی در حل مشکلات آسیب دیدگان این ویروس است که کارمندان و شاغلان دولتی در ادارات در صورت مشارکت در این کار و پیش قدم شدن در طرح کمک مومنانه می‌توانند الگوی دیگر گروه‌ها باشند.

حبیبی تصریح کرد: کارمندان دولت می‌توانند با اختصاص یک یا چند روز از حقوق خود به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند و اجر معنوی برای خود رقم بزنند.

معاون سیاسی استاندار قزوین با اشاره به نقش بسیج در شناسایی اقشار آسیب دیده و نیازمند در جامعه گفت: با توجه به حجم گسترده کار باید شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده با یک مدیریت منسجم صورت گیرد تا توزیع کمک‌ها به صورت عادلانه صورت گیرد.

حبیبی گفت: مردم، خیرین، سمن‌ها، گروه‌های اجتماعی، بازاریان، اصناف، احزاب و واحدهای تولیدی تاکنون با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی و تأمین اقلام و تجهیزات بهداشتی به کادر درمانی و پزشکی، حماسه بزرگی خلق کردند و ادامه این راه نیازمند مشارکت بیشتر مردم است.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.