مهدی بخشنده روز شنبه در جمع مدیران استانی قزوین به منظور هماهنگی جهت دریافت کمک‌های مومنانه، افزود: کالاهای تنظیم بازار و اقلام بهداشتی می‌تواند از طریق تارنماهای اینترنتی بین اقشار آسیب دیده توزیع شود.

وی تاکید کرد: اگر بانک اطلاعاتی مناسبی از نیازمندان در اختیار باشد، به راحتی می‌توان کمک‌های مورد نیاز را به دست آنها رساند و گام‌های بلندی را برای رفع محرومیت در استان برداشت.

بخشنده بر آمادگی فعالان اقتصادی برای مشارکت در کمک‌های مومنانه تاکید کرد و اظهار داشت: تاکنون ۲ هزار بسته مواد غذایی با کمک بهزیستی و سازمان حمایت از زندانیان و بسیج بین نیازمندان توزیع شده و در هفته گذشته نیز با راهنمایی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیش از ۱۵۰ تن برنج به دست اقشار آسیب دیده رسید.

این فعال بخش خصوصی، تصریح کرد: تا قبل از اجرای طرح کمک مومنانه، فروش ۲۸ نانوایی در مناطق محروم استان برای اقشار آسیب دیده رایگان شد و در سایر مناطق نیز با شناسایی افراد نیازمند نان رایگان در اختیار خانواده‌ها قرار گرفت.

بخشنده به تامین مایحتاج افراد آسیب پذیر اشاره کرد و گفت: افرادی که بر اساس رکود و تعطیلی کسب و کارها شغل و درآمد روزانه خود را از دست داده بودند، مورد حمایت قرار گرفتند که در این میان سربازان متاهل در اولویت بودند.

رییس اتاق بازرگانی قزوین خاطرنشان کرد: در اجرای طرح کمک مومنانه و رزمایش همدلی باید عملکرد جزیره‌ای را به کنار گذاشت و کمک‌ها را با یک همکاری و انسجام به دست اقشار آسیب دیده رساند.

بخشنده با بیان اینکه امروز نمی‌توان از اقدامات خیرخواهانه شانه خالی کرد، اظهار داشت: افراد توانمند در استان بسیار هستند و در این شرایط، کمک‌های دلخواهانه به یک حرکت همدلانه تبدیل شده که برآینده همه این موارد باید در طرح کمک مومنانه خودنمایی کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.